ECOGURMET O LA IMPOSTURA BIOPIJA

“Abans, el producte ecològic era vist com quelcom propi de hippies, de persona rares i vegetarianes. En canvi, ara va associat a productes atractius, innovadors, és el cool…” Si ho diu La Vanguardia” és que així deu ser![1] Tard o d’hora havia d’arribar el moment fatídic, el momentecotrendy. Ves per on, ara ja no som “persones rares” ara som cool. Davant d’aquesta mutació inesperada a un li agafen ganes d’engegar a dida el consum responsable i d’arrencar a córrer cap al primer Dia a omplir el cistell. I és que hi ha signes inquietants: per exemple un pernil “Dehesa Maladua” que surt ni més ni menys que a 4.100€ la peça, això si, es tracta d’una “edició de 62 unitats, que seran comercialitzades en restaurants tipus “El Bulli (sic) o Berasategui, i a Suïssa, Hong Kong i Japó, és a dir, el súmmum del consum responsable…:

http://santics.blogspot.com.es/2013/06/ecogurmet-o-la-impostura-biopija.html

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s